ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
1. Πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελίας στο χώρο σας (μέθοδος αντικαταβολής)
Εξοφλείστε την παραγγελία σας με μετρητά στον υπάλληλο της εταιρείας courier κατά την παράδοση της, στο χώρο σας. Κατά την πραγματοποίηση μιας παραγγελίας, η συμφωνία αγοράς πραγματοποιείται αφού ολοκληρωθεί η πληρωμή σας.
Το κόστος αντικαταβολής ορίζεται στα 3,00€.
2. Πληρωμή με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα
Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.bozer.gr συνεργάζεται με την Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος για την υπηρεσία πληρωμής με πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες.
Η πληρωμή με κάρτα είναι μία απόλυτα ασφαλής μέθοδος πληρωμής για τους πελάτες μας. Η εταιρεία ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΡΟΔΗ δεν θα έχει ποτέ γνώση των πληροφοριών της κάρτας σας ή του λογαριασμού σας.
Για την πληρωμή της παραγγελίας, σας ανακατευθύνεστε αυτομάτως σε ειδική ιστοσελίδα της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος χωρίς να ερχόμαστε σε επαφή σε καμία περίπτωση με τα στοιχεία και δεδομένα της πιστωτικής ή χρεωστικής σας κάρτας. Αυτές οι πληροφορίες μεταφέρονται από εσάς με χρήση κρυπτογραφημένης σύνδεσης στην τράπεζα μέσω των συστημάτων ασφαλών συναλλαγών της τράπεζας.
Στην περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα θα πρέπει να είστε παρών κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας έχοντας μαζί σας την πιστωτική σας κάρτα και την ταυτότητά σας καθώς είναι πιθανό να ζητηθεί από την μεταφορική. Σε αυτή την περίπτωση δεν επιτρέπεται η παραλαβή της παραγγελίας από τρίτο πρόσωπο. Το ίδιο ισχύει και αν παραγγέλνετε για λογαριασμό εταιρίας. Σε αυτή την περίπτωση η κάρτα θα πρέπει να είναι εταιρική και το όνομα του παραλαβόντος να αναγράφεται στην κάρτα. Κατά την πραγματοποίηση μίας παραγγελίας, η συμφωνία αγοράς πραγματοποιείται αφού ολοκληρωθεί η μεταφορά της πληρωμής σας.

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ – ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ – ΕΞΟΔΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
1. Ολοκλήρωση παραγγελίας και πληρωμή
Με το που καταχωρείτε την παραγγελία σας, εμφανίζεται ένα μήνυμα με πληροφορίες της παραγγελίας σας. Ελέγξτε επίσης το email που μας παραχωρήσατε διότι μετά από λίγη ώρα θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης με περεταίρω πληροφορίες της παραγγελίας σας. Εάν δεν λάβετε email επιβεβαίωσης μετά από λίγη ώρα, ελέγξτε τον φάκελο «Spam» ή «Junk» καθώς είναι πιθανό η επιβεβαίωση να δρομολογήθηκε εκεί αυτομάτως.
Ημερομηνίες και ώρες παράδοσης:
Οι ημέρες παράδοσης είναι από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή από τις 9.00 π.μ. μέχρι 17.00 μ.μ. για Θεσσαλονίκη. Για την υπόλοιπη Ελλάδα και διεθνώς, ισχύουν οι ώρες παράδοσης της εκάστοτε εταιρείας ταχυμεταφορών.

2. Καθυστέρηση παραγγελίας
Η παραγγελία σας μπορεί να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:
• Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας.
• Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.
3. Νόμισμα συναλλαγής
Τα αναγραφόμενα νομίσματα είναι πληροφοριακά και όλες οι συναλλαγές πραγματοποιούνται σε Ευρώ (€)

4. Παρακολούθηση παραγγελίας
Σε περίπτωση που θέλετε να ενημερωθείτε για την πορεία της παραγγελίας σας μπορείτε να επικοινωνήσετε με το customer service της Bozer, είτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] είτε τηλεφωνικώς στο +30 2310 688826-7 (καθημερινά 09:00 – 17:00) και να ζητήσετε τον αριθμό αποστολής της παραγγελίας σας. Όσον αφορά για την Ελλάδα, εάν χρησιμοποιήσετε το συγκεκριμένο αριθμό αποστολής στο site της εκάστοτε ταχυδρομικής υπηρεσίας μπορείτε να παρακολουθήσετε την πορεία της παραγγελίας σας.
5. Κόστος αποστολής
Το κόστος αποστολής των προϊόντων μας στην Ελλάδα είναι 4.00€ για παραγγελίες των 60€ και κάτω, και δωρεάν για παραγγελίες άνω των 60€.
To κόστος αποστολής δεν υπολογίζεται κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας και ενδέχεται να διαφοροποιηθεί για παραγγελίες εκτός Ελλάδος.