ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε; Μπορείτε να το κάνετε μέσα σε 14 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα που παραλάβατε την παραγγελία σας αρκεί το προϊόν να είναι σε άριστη κατάσταση με τις ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια) και την απόδειξη της παραγγελίας ή τιμολόγιο.

ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ:
ΑΛΛΑΓH ΣΕ ΥΓΙΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΑ:
Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
• Τοποθετήστε τα είδη και την απόδειξη στην αρχική συσκευασία. Παραδώστε το δέμα στη ΕΛΤΑ COURIER με παραλήπτη την ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΡΟΔΗ
• Για να επιστρέψετε ένα προϊόν, θα πρέπει να έχετε επικοινωνήσει πρώτα τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά μαζί μας .
Εάν οι προαναφερθείσες προϋποθέσεις δεν πληρούνται, τότε το προϊόν θα σας επιστρέφεται με δική σας χρέωση.

Η διεύθυνση επιστροφής είναι η ακόλουθη:
ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΡΟΔΗ
14ΩΝ ΗΡΩΩΝ 41
Τ.Κ. 56429, Παύλος Μελάς,
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Τήλ. 2310 688 826
Η διαδικασία αλλαγής προϊόντος διαρκεί περίπου 7 ημέρες από την ημέρα που παραλαμβάνει το δέμα η αποθήκη μας.

Για κράτηση του προϊόντος με το οποίο επιθυμείτε την αλλαγή θα πρέπει να πραγματοποιήσετε καινούρια παραγγελία ακολουθώντας την ίδια διαδικασία μιας κανονικής παραγγελίας με αντικαταβολή, όπου στο πεδίο ‘Σχόλια’ θα πρέπει ν’ αναφέρετε ότι είναι για αλλαγή. Σας επισημαίνουμε ότι όταν κάνετε κράτηση προϊόντος με νέα παραγγελία θα πρέπει να γνωρίζουμε τον αριθμό της αρχικής παραγγελίας καθώς και τα στοιχεία στα οποία έχει γίνει.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ:

• Επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο στην περίπτωση που το προιόν έχει κάποιο ελάττωμα. Θα πρέπει απαραιτήτως να έχετε επικοινωνήσει τηλεφωνικά ή με email μαζί μας.
• Τοποθετήστε το είδος/τα είδη μαζί με την απόδειξη στην αρχική συσκευασία τους
• Παραδώστε το δέμα στην ΕΛΤΑ COURIER με χρέωση παραλήπτη ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΡΟΔΗ. χωρίς επιβάρυνση κόστους επιστροφής.
Η διεύθυνση επιστροφής είναι η ακόλουθη:
ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΡΟΔΗ
14ΩΝ ΗΡΩΩΝ 41
Τ.Κ. 56429, Παύλος Μελάς,
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Τήλ. 2310 688 826

Σας υπενθυμίζουμε ότι:
1. Η διαδικασία των επιστροφών συνήθως διαρκεί 14 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή που γίνει η παραλαβή τους στις αποθήκες μας. Αυτό συμβαίνει γιατί όλες οι επιστροφές περνούν από τη διαδικασία ποιοτικού ελέγχου. Μόλις πραγματοποιηθεί ο έλεγχος θα γίνει άμεσα η αλλαγή με το προϊόν που επιθυμείτε ή η επιστροφή των χρημάτων σας.
2. Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κατά τον ποιοτικό έλεγχο κάποιο ελάττωμα στο προϊόν που επεστράφη, η εταιρεία οφείλει να επικοινωνήσει μαζί σας για την επίλυση του ζητήματος.
3. Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση λόγω μη διαθεσιμότητας του ζητούμενου προϊόντος, η εταιρεία θα επικοινωνήσει μαζί σας για την επίλυση του ζητήματος.
4. Η επιστροφή της αξίας του προϊόντος δεν περιλαμβάνει το κόστος μεταφορικών και αντικαταβολής.
5. Εάν πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας με οποιαδήποτε άλλη μεταφορική εταιρία τότε επιβαρύνεστε εσείς τα έξοδα επιστροφής.
6. Η δωρεάν αλλαγή προϊόντων ισχύει μόνο για μία αλλαγή ανά παραγγελία και μόνο για περιοχές εντός Ελλάδος.
7. Για λόγους υγιεινής, δεν δεχόμαστε αλλαγές & επιστροφές σε εσώρουχα.